Організація і забезпечення переїзду
Володіючи досвідом з організації переїздів будь-якої складності, ми максимально ефективно підійдемо до вирішення завдань, що пов'язані саме з Вашим переїздом.
Ми розробимо для Вас оптимальну модель переїзду, яка буде враховувати Ваші потреби та побажання. Переїзд буде здійснено у зручний для Вас час.
Компанія «Прайм Тайм Сервіс» гарантує вам:
• Безпечне перевезення великогабаритних меблів, скляних перегородок, офісної техніки, комп'ютерного обладнання, вогнетривких шаф і сейфів.
• Ретельну упаковку речей будь-яких габаритів і форм.
• Акуратне розбирання / збирання меблів, монтаж / демонтаж офісної техніки та обладнання.
• Надійні пакувальні матеріали.
• Досвідчених фахівців з навантаження меблів, складальників меблів і водіїв.
• Сучасно обладнані автомобілі різної вантажопідйомності.
• Вивіз використаних упаковок, прибирання приміщення.
• Офіційно задокументований переїзд.
• Розуміння, прийняття і виконання особливих побажань, додаткових вимог або непередбачених змін.
• Складання плану офісного переїзду «під ключ».
• Упаковку і навантаження майна підприємства.
• Переїзд окремих робочих місць.
• Допомогу при облаштуванні на новому робочому місці.
Виклик менеджера для оцінки вартості - БЕЗКОШТОВНИЙ.
Якщо у вас виникли питання, прохання, заповніть форму і ми відповімо вам найближчим часом.